Saturday 18 January 2014

Cara Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

Akhir2 ni ramai orang tanya camner nak jadi ahli Shaklee.

Alhamdulillah dengan pertambahan pesat orang Malaysia celik IT ni, kebaikan dan keistimewaan supplement Shaklee ni dapat dikongsi secara meluas.
Makin ramai orang dah ter’expose’ dgn vitamin2 Shaklee dan rasa nak try amek vitamin Shaklee for various reasons.

Sekali try, insyaAllah dapat merasai sendiri manfaat dan keberkesanannya dan pengambilan supplement ni bukannyer sekali sahaja.. ianya berterusan. Shaklee ni bila dah try memang akan jatuh cinta. So bila dah jatuh cinta, mmg takleh berenggang lah kan.. itu lah jadinya yang asyik repeat order jer.

Apabila dah selalu repeat order, mesti lah rasa macam nak dapat keistimewaan lebih sikit kan? Diskaun lebih sikit kan??
Haa..kalau dah rasa macam tu, elok lah anda daftar sebagai Ahli Shaklee. Selain dapat diskaun, banyak lagi keistimewaan yag kita boleh dapat J
                                              

Macam Mana Nak Daftar Sebagai Ahli Shaklee?

Ada 2 cara utk jadi ahli, berbayar ataupun free.
1.       Cara pertama ialah dengan membayar Yuran Pendaftaran sebanyak RM 65*.
Dengan yuran ini, anda akan mendapat Member Kit yang mengandungi Katalog Produk, Senarai Harga Produk dan Business Manual.

*RM 10 (kos pos Opportunity Kit)perlu ditambah jika pendaftaran dibuat secara online

2.       Cara kedua ialah dengan membuat pembelian sebanyak 200 UV(Unit Value) dalam satu resit utk dapat KEAHLIAN PERCUMA.
200 UV ini bersamaan dengan RM 650 (approximately). Anda akan mendapat keahlian percuma yg bernilai RM 65 dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+).
Penjimatan sehingga RM95!!
Kalau anda ingin mendaftar sendiri di mana-mana cawangan Shaklee, boleh guna ID saya, Hanun 882031 sebagai sponsor atau hubungi saja saya untuk menguruskan pendaftaran secara ONLINE.
Senang je kan?

Apa Nak Buat Bila Dah Jadi Ahli?

Ok, sekarang anda dah jadi ahli dan sah bergelar Shaklee Independent Distributor.
Apa nak buat?

Anda ada pilihan samaada guna produk utk diri sendiri dan keluarga dengan menikmati harga ahli dan layak untuk mendapat CASH BONUS jika pembelian bulanan anda melebihi 150 UV.

ATAU

Untuk menjana pendapatan dengan Shaklee dengan serius berbisnes mempromosikan dan menjual produk2 Shaklee.

Pengalaman saya sendiri, daftar sebagai Ahli Shaklee utk dapatkan produk Shaklee dengan harga ahli jer, untuk kegunaan sendiri dan keluarga saya.
Tapi bila dah amalkan supplement Shaklee, dapat rasa kebaikannya dan rasa nak share  dengan orang di sekeliling kita, contohnya saudara mara, kawan-kawan, dan  rakan sekerja.
Orang sekeliling kita pun boleh perasan perubahan yang baik pada diri kita dan tanya apa rahsianya.. Bila dah nampak life testimoni, mereka akan teruja untuk mencuba produk-produk Shaklee ni .
Saya pun tolong lah orderkan untuk mereka supaya sama-sama dapat menikmati kebaikan Shaklee ni. Apabila pembelian bulanan dah banyak dapat lah CASH BONUS dari Shaklee pada tengah bulan.
Daripada makan sendiri, kemudian tolong belikan untuk kawan-kawan dan saudara mara, tiba-tiba dapat income!! Dari situlah tercetusnya minat untuk serius menjana pendapatan dengan Shaklee.

Pilihan di tangan anda!!

Dan satu lagi yang istimewanya, Yuran Pendaftaran Keahlian Shaklee ni kena bayar SEKALI je SEUMUR HIDUP.
Ini bermaksud Shaklee membership takde expiry date.. Best kan??

Anda TIDAK dipaksa untuk membuat pembelian minimum setiap bulan/ tahun untuk mengekalkan keahlian anda.


KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1.       Dapat menikmati rangkaian produk Shaklee yang terbukti berkesan dan selamat (100% natural) dengan harga yang jauh lebih MURAH dari harga runcit.
2.       Boleh bantu ahli keluarga dan rakan2 untuk mendapatkan produk Shaklee dengan lebih senang.
3.       Berpeluang mendapat BONUS TUNAI bulanan dalam lingkungan 5%-21% dari jumlah pembelian bulanan.
4.       Memiliki ruang untuk menjana pendapatan yang tiada hadnya (berdasarkan usaha masing-masing).
5.       Menikmati peluang untuk bersama-sama dalam group kami yang SUPER HEBAT dengan ahli keluarga yang sangat HARMONI untuk meningkatkan pengetahuan tentang produk, tips2 kesihatan dan tips berjaya dalam bisnes Shaklee.
6.       Mendapat pas masuk ke dalam special group di facebook bersama leader-leader Shaklee yang dah mantap-mantap dan bersedia berkongsi pengalaman dan tips-tips menjana puluhan ribu sebulan bersama anda.



Anda berminat?
Hubungi saya untuk mendaftar sebagai ahli atau jika anda ada sebarang pertanyaan. J

Hanun Farha
SID: 882031
Call/SMS/Whatsapp: 0129503142

fb:https://www.facebook.com/hanunfarha

No comments:

Post a Comment