Sunday 16 February 2014

Rahsia Kulit Cantik Berseri Dengan Shaklee


Kulit oh Kulit

Lepas habis pantang sahabat tegur kulit saya nampak lain.. Sambil gelak2 saya ckp 'yea lah dah dok rumah 2 bulan tak keluar mana-mana memang lah cerah sikit.. Sahabat saya tak puas hati sbb dia pun pernah dok umah lama tapi tak mcm ni pun katanya, dan terus tanya saya pakai apa.

Saya tak jawab sbb saya mmg tak pakai apa-apa pun utk mencantikkan kulit.. Cuma saya pakai pencui muka Nutriwhite dari Shaklee yang saya memang dah pakai dari awal tahun lepas.

Bila masuk kerja, officemate pulak tegur. Bukan sorang dua, tapi agak ramai dan ramai jugak yg mengagak sebab amek Shaklee.. Saya masih takde jawapan sbb saya tak amek pun set kulit cantik.. Saya just consistently amek Shaklee masa saya pregnant tahun lepas. Amek set hamil, set bersalin dan seterusnya set menyusu.

Pastu bila citer kat hubby, dia pun setuju kulit saya nampak lain.
Saya pun makin curious lah.. Kena jugak cari jawapan ni.

Cari punya cari, terjumpa lah satu artikel ni. 


Dpt lah jawapan dia!! 
Rupa-rupanya the top 5 vitamins for glowing skin ni ada dalam set2 yg saya amek ni, dan saya amek setiap hari dlm kuantiti yg diperlukan oleh badan saya.

‘These nutrients nourish the skin inside & out, making it appear radiant, glowing and healthy. The first step to youthful, healthy looking skin is to optimise general health’




Tak sangka  pulak 'SIDE EFFECT'  dia BEST sampai mcm tu sebab saya amek supplements ni utk pastikan saya dan baby dlm kandungan sehat, pastu nak sehat dan bertenaga masa pantang, luka bersalin cepat sembuh dan dpt bg susu yg cukup dan berkhasiat utk anakanda, tak sangka pulak boleh improve my skin complexion.


Shaklee supplement ni works from inside. Maksudnyer dia bantu memulihkan dan menyihatkan sel-sel badan kita.. Bila semua dah sihat, terpancarlah ia pada kulit kita.. Tu yang jadi 'glowing' effect tu :)

Ni belum amek set Kulit Cantik Shaklee yang mengandungi Vitamin & GLA Complex selain Vitamin C. Belum jugak ambil Shaklee Collagen Powder yang sinonim dengan kulit tegang dah halus mulus serta ViViX yang famous dengan jolokan tonik anti penuaan.. ni yang buat saya teruja nak try produk-produk ni tapi kena sabar dulu, tunggu baby besar sikit J

Yang best lagi kita tak perlu risau sebab semua produk Shaklee dijamin semulajadi, selamat, berkesan dan HALAL.

Itulah rahsia kulit glowing berseri semulajadi saya.. :)
Healthy you shiny you!!

Hubungi saya utk cadangan supplement dan FREE consultation :)

Hanun Farha
SID: 882031
Call/SMS/Whatsapp: 0129503142

fb:https://www.facebook.com/hanunfarha
Fan Page: My Precious Health Cube

No comments:

Post a Comment