Friday 9 February 2018

PERCAYA SEBELUM BERJAYA- Permulaan Azam Tahun Baru 2018

Salah satu azam tahun ni adalah menjadi pembaca tegar sebab salah satu common habit orang2 berjaya ni, diorg adalah book lovers, suka sangat baca buku.

Sekarang saya tengah baca buku ni.
Percaya Sebelum Berjaya, tulisan Tuan Zuhairi Nopiah.



Buku ni mengajar dan mengupas teknik LUA, Law of Universal Attraction yang menjadi resepi utama yang diamalkan oleh ramai orang2 yang mencapai kejayaan yang luar biasa.

Best sgt buku ni sebab dia mulakan dengan kisah kejayaan mereka yang mengamalkan teknik LUA daripada zero to hero, daripada no body to somebody. Macam magik Ä·isah mereka ni, tapi kita pun boleh, bila amalkan teknk ni dengan kefahaman.

Teknik yang diajarkan selari dengan ajaran Islam dan sangat praktikal. Boleh terus amal bila dah faham.

Percaya adalah komponen penting untuk mencapai kejayaan. Kalau kita sendiri ragu-ragu dengan diri sendiri, tak bersangka baik dengan yang berkuasa bg kejayaan, tidak sabar dan tidak bersyukur dengan setiap perkara yang berlaku yang pastinya ada hikmah sepanjang perjalanan menuju kejayaan, macam mana kita nak kecapi kejayaan itu.

Buku ini juga mengajar kita macam mana utk bangkit menggapai kejayaan dan kebahgiaan walaupun berkali- kali diuji. Macam mana nak ubah cara kita melihat kehidupan.

Percaya adalah kunci kejayaan di dunia dan akhirat.

Baca buku ni adalah antara usaha yang akak buat utk membolehkan akak capai target2 dan impian yang ada kat Vision Board akak tahun ni. InsyaAllah.

Yang lg menarik,  tulisan buku ni besar dan spacing pun besar. Tak cepat letih mata nak membaca 😉

Seriusly, sangat recommended untuk sesiapa sahaja baca buku ni.

Kak Hanun
Semoga Istiqamah Membaca
About Unknown

A mom to three adorable heroes, insyaAllah will be our Imam Muda(s). A wife to a loving and very supportive husband. Being blessed with all great family and friends around us. A Shaklee Independent Distributor by choice, SID 882031. Dedicated to spread the goodness of Shaklee and promote healthy life.

You Might Also Like

5 comments: